Τεχνική Υποστήριξη

Τι μπορώ να κάνω στην περίπτωση που παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο τυχόν ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 300 15 57. Θα μιλήσετε με έναν από τους εξειδικευμένους τεχνικούς μας που θα σας βοηθήσει να επιλύσετε  το πρόβλημα που παρουσιάζεται. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω τηλεφώνου θα πρέπει να αναλάβετε την επιστροφή του προϊόντος στο καταστήματά μας. Ο τεχνικός έλεγχος σε αυτή την περίπτωση γίνεται χωρίς χρέωση. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό αναλαμβάνουμε να το αντικαταστήσουμε εφόσον η αγορά έχει πραγματοποιηθεί σε ένα διάστημα εντός 15 ημερών. Η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος γίνεται από την αντιπροσωπεία  εισαγωγής του προϊόντος.

Μπορώ να έχω τεχνική βοήθεια για την εγκατάσταση των προϊόντων που παρήγγειλα;

Σε περίπτωση που χρειαστείτε τεχνική βοήθεια για την εγκατάσταση και την παραμετροποίηση ενός προϊόντος που αγοράσατε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 300 15 57 για να ορίσετε ημερομηνία και ώρα επίσκεψης ενός από των τεχνικών μας στον χώρο σας για να πραγματοποιήσει την εγκατάσταση. Η χρέωση ορίζεται στα 30 ευρώ/ώρα (περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 23%).

Τι μπορώ να κάνω για κάποιο τεχνικό πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε;

Σε περίπτωση που σας παρουσιαστεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 300 15 57. Ένας από τους τεχνικούς μας θα καταγράψει το πρόβλημα σας και θα σας ενημερώσει για την επίλυσή του. Για την αποκατάσταση του προβλήματος μπορείτε είτε να ορίσετε ημερομηνία και ώρα επίσκεψης ενός από των τεχνικών μας στον χώρο σας (με χρέωση 30 ευρώ/ώρα περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 23%), είτε να αναλάβετε να μεταφέρετε το ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα μας.

Ετικέτες

Κανένα